ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Lamoil Kft. (a továbbiakban: szolgáltató), mint a http://www.skateworld.hu (a továbbiakban: weboldal) üzemeltetője és a weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtója a weboldalon elérhető szolgáltatásaira (továbbiakban együtt: online rendelések) érvényes.

A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ön a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon történő vásárlásával magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, tudomásul veszi és elfogadja az abban foglaltakat. Jelen ÁSZF magyar nyelvű szerződés, mely nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Tájékoztatjuk Önt, hogy az online rendelésekkel, a szállítás folyamatával kapcsolatban

felmerülő kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán (http://www.skateworld.hu) történő jogviszonyokra terjed ki, mely jogviszonyban a Vásárló: a Skateworld felületen https://www.skateworld.hu regisztrált természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vásárló)

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www. skateworld.hu/aszf

és letölthető az alábbi linkről: http://www. skateworld.hu/aszf

 

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A szolgáltató neve: Lamoil Kft.

A szolgáltató székhelye: 6727 Szeged, Pápai u. 88.

A szolgáltató elektronikus elérhetősége: info@skateworld.hu

Cégjegyzékszáma: 06-09-003257
Adószáma: 11094456-2-06

Képviseli: Szabó Tamás ügyvezető

Telefonszáma: +36 20 572 37 49, +36 20 559 62 78

A szerződés nyelve: magyar

 

AZ ONLINE RENDELÉS ALAPVETŐ SZABÁLYAI

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar

jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,

valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései. Tájékoztatjuk, hogy a vonatkozó

jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül irányadóak.

A jelen ÁSZF 2017. november 30. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A

Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldala, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Az imént részletezett tiltó rendelkezések hatálya alól kivételt képez az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató, - valamint az oldal minden olyan tartalma, melynek letöltésére az oldal kifejezett lehetőséget biztosít - megismerés céljából történő letöltésre. A Szolgáltatótól megvásárolt termékek Európai Unió területén kívüli tovább értékesítése a Szolgáltató írásbeli engedélyének hiányában tilos.

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A kosár gombbal jelölt termékek online, e-mailben, személyesen vagy telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek nagyon  ritka esetben eltérhetnek a valóságtól. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőségért. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a webáruház-ban értékesített termékek és a Szolgáltató magyarországi üzleteiben fellelhető termékek árai között esetleges adminisztrációs hibák miatt eltérés legyen. Bár ez nem jellemző, áraink a weboldalon és a boltjainkban is egységesek.

 

 

RENDELÉS MENETE

Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba. Vásárló a kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vissza a vásárláshoz” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. Az „eltávolítás - ” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség változtatását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

A kosárba helyezett termékek vásárlási szándékát számítástechnikai rendszerünk nem tekinti véglegesnek, ezért a Vásárló által megrendelésének véglegesítése előtt előfordulhat, hogy az adott terméket/termékeket időközben már megvásárolták és emiatt már nincs készleten, ezért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Vásárló a rendelés leadásakor kiválasztja a szállítási módot, melyek a következők lehetnek:

Személyes átvétel az üzleteinkben:

Vásárlónak lehetősége van a budapesti vagy a szegedi boltunkban történő átvételre, nyitvatartási időben. Ebben az esetben Vásárló a weboldalon leadja megrendelését. A Vásárló által a kiválasztott boltunkba megérkezik a rendelése, amiről Szolgáltató telefonon, vagy ha ott nem éri el, akkor e-mail-ben értesíti.

A budapesti boltunkban bankkártyával és készpénzzel, szegedi boltunkban pedig készpénzzel lehet fizetni.

Az értesítéstől számított 14 naptári napon belül van lehetősége Vásárlónak a boltjainkban a termék átvételére. A 15. napon, ha nem történt meg az átvétel, a termék visszakerül a készletünkbe értékesítésre. A letelt határidő után, ha a terméket még más nem vásárolta meg akkor természetesen azt a Vevőnek újra fel tudjuk ajánlani.

 

Házhozszállítás:

A Vásárló a megrendelt termékek házhozszállítását is kérheti. Ebben az esetben a DPD futárszolgálat végzi a kézbesítést.

Díja bruttó 25.000,-Ft alatti rendelés esetén 990,-Ft

Bruttó 25.000,-Ft feletti vásárlás esetén szállítási költség ingyenes.

Méret vagy termék csere esetén a bruttó 25000,-Ft feletti első ingyenes csomagküldés után minden további cserének újra küldését (990,-Ft / újra küldés) és a visszaküldés költségét (990,-Ft) az újra kiküldött csomag utánvétes átvételekor kell majd kifizetni. Értelem szerűen az áru értéke ekkorra már rendezve lett első alkalommal, az nem szerepel az utánvét összegében.

Vásárló minden esetben ellenőrzi a profiljához rögzített szállítási és számlázási* címet. A jelen ÁSZF elfogadásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy

• a Szolgáltató a megrendelésről kizárólag papír alapú számlát állít ki, melyet a Vásárló a

megrendelt termék csomagolásában talál meg.

• a Szolgáltatónak elektronikus alapú számlát utólag sem áll módjában kiállítani.

*A rendelés véglegesítését követően az adott rendelés vonatkozásában a számlázási és szállítási adatokban változtatás nem eszközölhető. Ha esetleges változás következik be az adatokban azt a csomag futár által való elviteléig tudja telefonon egyeztetni a Szolgáltatóval. A futár által már elvitt csomagok adatait már nem áll módunkban megváltoztatni. Az ebből adódó kellemetlenség vagy többlet költség a Vevőt terheli.
Személyes átvételnél a számla a megrendelt áru átadásakor kerül kiállításra, így annak adatai a helyszínen szabadon megváltoztatható. Áfá-s számla igényét kérjük előre jelezze. Azt utólag nem áll módunkban kiállítani.

A jelen ÁSZF elfogadásával a Vásárló beleegyezik, hogy a Szolgáltató valamennyi értékesítésről papír alapú számlát állít ki.

 

Fizetés:


Személyes átvétel esetén: Amennyiben a rendelését személyes átvétellel kérte annak ellenértékét a budapesti boltunkban készpénzzel és kártyával tudja kiegyenlíteni. A szegedi boltunkban pedig csak készpénzes fizetésre van lehetőség jelenleg.

Házhozszállítás esetén: Amennyiben a rendelését házhozszállítással kérte és annak értékét a csomag kézhezvételekor tudja kiegyenlíteni a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával.
 

Ajándékutalvány: Boltjainkban lehetőség van ajándékutalvány megvásárlására bármilyen összegig. Az ajándékutalvány a megvásárlását követő 1 éven belül bármelyik üzletünkbe személyesen használható fel.

Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap, mely Szolgáltató

részéről tájékoztatásnak minősül mégpedig arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban

van. Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen akadály merül fel , a Szolgáltató minden esetben a megadott elérhetőségeken azonnal egyezteti azt a Vevővel.

 

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg , mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, vagy az email Spam vagy egyéb más mappába érkezik meg aminek a Vásárló nem nézett utána. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

A jótállási jegyet a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson/terméken jól látható hiba vehető észre, azt a

csomagszállító cégnek (futár) jelezni és jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a

csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

A Szolgáltató a megrendelést munkanapokon azonnal megkezdi. A termékek feladása szinte kivétel nélkül a budapesti telephelyünkről történik.

A raktáron lévő termékek esetében a kiszállítás jellemzően 1-4 munkanapot vesz igénybe. Azonban, ha a megrendelt termék a szegedi raktárunkból vagy a Szolgáltató gyártójának raktárjából érkezik, az időtartam meghosszabbodik, általában 7-14 napra de maximum 21 napra. Ezek a ritka esetek akkor fordulnak elő például, ha a gyártó rossz terméket küld és azt újra meg kell rendelnünk.

Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy sürgős esetben vegyék fel a kapcsolatot a budapesti boltunkkal, hogy tájékoztatást tudjunk adni a termék várható beérkezésről.

A már úton lévő csomagokról telefonos vagy e-mailes megkeresésükre csomagszámot tudunk adni ami alapján a csomag kézbesítési állapota a futárszolgálat oldalán (www.dpd.hu) vagy a telefonos elérhetőségeiken lekérdezhető.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az értékesítés teljesítésének napja: Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII.

törvény szerinti teljesítés napjának a csomagszállítást végző cégnek történő informatikai

átadás napja minősül. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások, a beszállító,

csomagszállító cég vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli

változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések

visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag

Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

 

ELÁLLÁS JOGA

A Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

· a terméknek,

· több termék adásvételekor az utoljára szolgáltatott terméknek,

· több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy

darabnak,

· ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első

szolgáltatásnak


a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének

napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Elállás esetén a Vásárlónak a jelen pontban meghatározott elállási nyilatkozatot és a

terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14. napon belül kell igazolt módon (általunk kiküldött futárszolgálat segítségével) visszajuttatnia a Szolgáltató részére a Lamoil Kft címére az alábbi címzéssel: Skateworld Budapest 1091 Üllői Út 5. vagy visszaviheti személyesen bármelyik üzletünkbe.
Kérjük a futárszolgálattal való visszajuttatáshoz szükséges adategyeztetéshez és időpontegyeztetéshez a budapesti boltunkat keresse fel telefonon (Vezetékes telefon: +36 1 217 43 97 Mobiltelefon: +36 20 481 62 71)
Ebben az esetben a csomagot nem kell megcímezni, csak küldésre kész állapotba helyezni. A címkét már készen a futár fogja ráragasztani.
Visszavenni csak és kizárólag még nem használt terméket van módunkban visszavenni. Természetesen például egy görkorcsolya otthoni méret felpróbálása nem számít használatnak, de az utcán való gurulása már igen, mivel az kerékkopást, használódást és így érték csökkenést eredményez. Fontos, hogy a visszaküldött terméket ugyan úgy újként tovább tudjuk értékesíteni.

 

Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja

közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

Ha a Vásárló elállási jogát kívánja érvényesíteni vagy méretcserét szeretne kérni, úgy az

elállási szándékát vagy a méretcserére vonatkozó kérését tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát

köteles a termékkel együtt eljuttatni postán (1091 Budapest Üllői Út 5.) vagy ami gyorsabb és biztosabb, elektronikus úton az info@skateworld.hu e-mail címen.

 

Az elállási jog gyakorlása céljából Fogyasztó felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet 2. számú melléklete szerinti nyilatkozat mintát, mely az alábbi linken érhető el.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a Szolgáltató a postára adás időpontját veszi

figyelembe. A Szolgáltató minden esetben telefonon vagy e-mailben haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót az elállási nyilatkozatának ügyintézésével kapcsolatban.

Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges

használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az elállási jog gyakorlása

során olyan termék esetében, amelyet a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének

megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használtak az értékcsökkenés

mértéke akár 100 % is lehet. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet

- a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék

esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul

vegyül más termékkel,

 

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a vonatkozó jogszabályok értelmében

haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a rendeléskori vételárat a Vásárló

részére, beleértve a Vásárló felé felmerült szállítási díjat is, amennyiben Vásárló a rendelés

egészétől állt el.

Vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy Szolgáltató

más fizetési mód alkalmazásával fizesse vissza részére a termék vételárát.

Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének

megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés

megtérítését.

 

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a termékeket,

vagy a Vásárló kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a

korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)

Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el

 

 

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Jótállás

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási

cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján

egyes tartós fogyasztásra rendelt termékekre a Szolgáltató köteles jótállást vállalni. A kötelező jótállás a vásárlástól számított 1 éven belül érvényesíthető, amennyiben a Vásárló a

vásárláskor kapott jótállási jeggyel igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta.

A termékek körét a 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza. Amennyiben Vásárló a jótállási jegyet elveszti, a Szolgáltatótól való vásárlás sajnos nem bizonyítható egyértelműen így a Szolgáltató a jótállási követelést elutasíthatja. A jótállási jog érvényesítése során a Vásárló választása szerint elsősorban:  kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény

teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe kell

venni ilyenkor a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és

a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. A Vásárló kérheti

az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja

vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a

kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidővel nem tud eleget tenni, vagy

ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a jótállási idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék

(vagy annak egy része) tekintetében a jótállás újraindul. A jótállási jog érvényesítésével

kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható

rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit figyelembe véve

kell elvégezni. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A

Vásárlónak jogában áll a termék azonnali cseréjét kérni, amennyiben a vásárlás (távollévők

között kötött szerződés esetében az átvételtől számított) időpontjától számított 3 munkanapon

belül a termék meghibásodik. A jótállási jog érvényesítése során törekednie kell a Szolgáltatónak arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze. Amennyiben a 10 kg-nál

nehezebb, tömegközlekedési eszközön kézipoggyászként nem szállítható, vagy rögzített

bekötésű termékek esetében a javítás a helyszínen nem teljesíthető, a le és felszerelés,

valamint a szállítás költségei a Szolgáltatót terhelik. A kötelező jótállás a Vásárló

jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti.

Amennyiben a Vásárlónak a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem, vagy

nem megfelelően rendezte, a Vásárló jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és

iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A jótállási igényt a Szolgáltató elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset

bizonyítható:

• A termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett;

• A terméket szakszerűtlenül helyezték üzembe;

• A termék hibáját túlfeszültség, hálózati hiba, elemi kár okozta.

 

 

Szavatosság

Kellékszavatosság

Határidők, bizonyítás

A Ptk.-ban foglaltak alapján minden új termékre 2 év kellékszavatosság vonatkozik

fogyasztói szerződés esetén (kivéve: élelmiszer, kozmetikai, termékek, vegyipari áru). A

fogyasztói szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltatótól a Vásárló terméket vásárol a

weboldalon keresztül.

A szavatosság 2 évének első 6 hónapjában az esetleges hibák esetén a Szolgáltató vagy a

Vásárló, igényének megfelelően intézi a termékkel kapcsolatos minőségi kifogást, vagy

lehetősége van arra, hogy bebizonyítsa: a termék annak nem rendeltetésszerű használata miatt

hibásodott meg, esetleg természetes kopás következménye, de mindenképpen mentes gyártási

hibáktól.

A hibás termékkel kapcsolatos lehetőségek. A Ptk. alapján a Vásárló hiba esetén elsősorban

kijavítást vagy kicserélést kérhet. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a termék javítható, vagy

cserélhető (ugyanolyan termékre), akkor a Vásárló e két lehetőség közül választhat.

Amennyiben a kicserélés költsége jóval meghaladja a javítás költségét és a termék a javítás

után használatra alkalmas, akkor a Szolgáltató jogosult a javítást felajánlani – természetesen

ésszerű, mind a két fél által elfogadható határidő mellett (a 15 napos irányadó határidőt külön

rendelet említi meg). Aránytalan többletköltség mellett is lehetséges azonban, hogy mégis

elfogadja a Szolgáltató a Vásárló kicserélésre vonatkozó igényét, amennyiben a Vásárló

számára a kijavítás (és esetleg az ezzel járó határidő) kiemelt kényelmetlenséget jelent.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott

költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot,

vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye.

Amennyiben a terméket nem lehet javítani és cserélni sem, vagy ezek megfelelő határidővel

nem biztosíthatók, vagy ha a kijavítás/csere nem hozott eredményt, akkor a Vásárló kérhet

árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől (visszakérheti a vételárat).

Ezektől eltérően lehetősége van a Vásárlónak arra is, hogy a hibás terméket kijavítsa, vagy

mással kijavíttassa, amennyiben a kijavítást a Szolgáltató nem vállalta, vagy megfelelő

határidővel nem tudta elvállalni.

A kellékszavatossági igény érvényesítéséhez szükséges, hogy

• a szavatossági idő fennállása alatt,

• a Vásárló jelenjen meg /Vásárló helyett hitelt érdemlő módon legalább teljes bizonyító erejű okiratba foglalt meghatalmazással igazolt meghatalmazottja jelenjen meg valamely üzletünkben

• a vásárlást igazoló jótállási jeggyel

• a hibás terméket mutassa be. Mindegyik feltétel együttesen szükséges a szavatossági igény

érvényesítéséhez.

Online rendelés esetén a termék visszaküldhető az alábbi címre: 1091 Budapest Üllői út 5.
Ennek költsége jogos reklamáció esetben a Szolgáltatót terheli, ellenkező esetben a Vásárlót.

Amennyiben a terméket a Vásárló nem rendeltetés szerűen használta, vagy a hiba természetes

kopás következménye, a szavatossági igényt a Szolgáltató elutasítja.

A Szolgáltató a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekről, ha a Vásárló kéri, jegyzőkönyvet vesz fel.

Vásárló, a Szolgáltató kérésére a minőségi kifogással érintett termékeket tiszta állapotban

köteles visszavinni/visszaküldeni, mivel a hiba megállapításához, illetve a hiba okának

feltárásához feltétlenül szükséges pontosan látni a terméket.

A termék 6. hónap utáni meghibásodásai esetén a bizonyítási kényszer már a Vásárlót terheli,

az-az vita esetén (vagyis ha a két fél nem tud megegyezni, hogy a hiba oka gyártási eredetű-e,

vagy pedig más) a Vásárlónak kell szakvéleményt szereznie a hiba eredetéről.

 

Termékszavatosság

A Vásárlónak a kellékszavatossági jog mellett lehetősége van minőségi kifogással érintett

termékével a termék gyártójához (amennyiben az nem egyezik meg a Szolgáltatóval) fordulni.

Ezt a jogát úgy gyakorolhatja, ha ezzel párhuzamosan a szolgáltatónál kellékszavatossági

igényt nem érvényesített.

 

Termékszavatossággal összefüggésben felmerülő gyakori kérdések a 45/2014. (II.26.) Korm.

rendelet 3. számú melléklete alapján:

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – kellékszavatossági vagy

termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését

kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi

követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő

tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két

éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával

szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén

Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta

forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal

időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági

előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot

bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és

termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt

termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben

érvényesítheti.

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy szerződéses nyilatkozata, azaz a webáruházból történő vásárlás, fizetési kötelezettséget von maga után.

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt (pl. futárszolgálat) jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a

megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Vásárló a Szolgáltatótól kapott rendelésazonosítót (rendelési számot) és a rendeléssel

kapcsolatban kapott valamennyi információt köteles bizalmasan kezelni és ezen információk harmadik személy részére történő átadásából származó felelősség és az ebből eredő kár teljes körűen terheli.

Békéltető testületek elérhetőségei az alábbi linken találhatóak.

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail címe: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap címe: www.panaszrendezes.hu

Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót arról, hogy a békéltető testületi eljárásban a Vásárlót

együttműködési kötelezettség terheli.

 

PANASZKEZELÉS RENDJE

A webáruházunk célja, hogy a Vásárló valamennyi megrendelését megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett tudja Szolgáltató teljesíteni.

Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak

teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi módokon és elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szóban:

· személyesen bármelyik üzletünkben az adott üzlet nyitvatartási idejében;

· telefonon keresztül a központi ügyfélszolgálat (Vezetékes telefon: +36 1 217 43 97

Mobiltelefon: +36 20 481 62 71) nyitvatartási idejében
H-P 10:00-18:00, Sz: 10:00-14:00-ig

Írásban:

· postai úton (6727 Szeged, Pápai út. 88)

· elektronikus levélben (info@skateworld.hu);

· Skateworld magyarországi üzleteiben, a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal

nyitvatartási időben.

Az írásbeli panaszokat a Szolgáltató a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben

megválaszolja. Írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is.

Üzleteinkben a fogyasztók számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban

leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezelünk. A szóbeli panaszokat a Szolgáltató

lehetőség szerint helyben, azonnal megoldja, s amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a fogyasztó egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a fogyasztónak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva.

Vásárló számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: Vásárló 2017. január 1-jétől panaszával a

területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Elérhetőségről bővebb tájékoztatás: http://jarasinfo.gov.hu/.

Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail címe: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap címe: www.panaszrendezes.hu

Bírósági eljárás kezdeményezése

Online vitarendezési fórum igénybevétele

Tájékoztatjuk a kedves Vásárlót az online vitarendezés igénybevételéről.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a

2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját

Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő

békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt

követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86Telefon: 06 (1) 488 21 31

A Szolgáltató panaszkezelési szabályzata az alábbi linken keresztül érhető el.

 

ADATVÉDELEM

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

http://skateworld.hu/adatvedelem.html

 

A WEBOLDAL TARTALMA

 

Szerzői jog

A weboldal a Szolgáltató saját fejlesztésű egyedi alkotása, a weboldal és az azon található minden alkalmazás, képi, hang és szöveges tartalom, design, illetve azok elrendezése, valamint minden szerzői jog tárgyát képező alkotás szerzői jogi, illetve védjegy oltalom alatt állnak.

A weboldalon található bármely szöveggel, képpel, hanggal, és más anyaggal, alkotással

kapcsolatos szerzői jognak és más szellemi tulajdonjogoknak a tulajdonosa és feljogosított használója Szolgáltató.

A weboldal látogatója jogosult rendeltetés szerűen használni a weboldal bármely módon

történő felhasználására kizárólag Szolgáltató jogosult engedélyt adni.

A weboldal tartalma, a weboldalon található információk vagy bármely adatok, anyagok jóhiszeműen kerültek felhelyezésre és kizárólag általános tájékoztató célt szolgálnak. Szolgáltató kizárja felelősségét a weboldalon elhelyezett információ, adatok vagy bármely anyagok tartalmáért, működőképességéért, teljességéért.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá azokért az esetleges veszteségekért, vagyoni és nem vagyoni károkért, költségekért, amelyek a weboldalára történő belépésből vagy a weboldal használatából, vagy a weboldalon keresztül igénybe vett szolgáltatások használatából közvetlenül vagy közvetetten erednek, kivéve ha a felelősség korlátozása jogszabály által kizárt. A weboldal használója tudomással bír arról, hogy a weboldalt és a weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat kizárólag a saját felelősségére és kockázatára használja.

Vásárló kizárólagosan felel az általa a szolgáltatás igénybevétele során megadott adatok és információkért, különösen azok valódiságáért és hitelességéért, továbbá azok által történő jogszerű felhasználásáért.

Kapcsolódó tartalmak:

A weboldal tartalmazhat olyan kapcsolódási pontokat, amelyek más internetes honlapokhoz, így különösen a hatóságok vagy szolgáltatókhoz nyújtanak automatikus kapcsolódási lehetőséget. Ezek a kapcsolódó honlapok harmadik személyek tulajdonában, kezelésében állnak.

A kapcsolódó honlapokhoz a Szolgáltató csupán hozzáférést közvetít, azonban nem vállal semmilyen természetű kötelezettséget, felelősséget ezekért a honlapokért vagy az azokon elhelyezett információkért és tartalmakért.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a weboldalon, előzetes figyelmeztetés nélkül és, hogy a weboldal más domain név alá helyezze át.

Budapest, 2017. November 30.

Lamoil Kft.

 

Á.SZ.F. letöltése itt